مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-07سياسي

تهیه نقشه حریم و بستر رودخانه های موجود در سطح شهرستان هشترود درحد حرف مانده است


رییس شورای اسلامی شهر هشترود با انتقاد از عملکرد ضعیف اداره امور آب هشترود گفت: تهیه نقشه حریم و بستر رودخانه های موجود در سطح شهرستان توسط امور آب، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر هشترود با انتقاد از عملکرد ضعیف اداره امور آب هشترود گفت: تهیه نقشه حریم و بستر رودخانه های موجود در سطح شهرستان توسط امور آب، چندین سال است که فقط در حد حرف مانده و این اداره هیچ اهمیتی به درخواست های سایر ادارات نمی دهند.

محمدرضا قهرمانپور در هفتمین جلسه ی شورای اسلامی شهر هشترود، خاطرنشان کرد: متاسفانه اداره امور آب از نجابت مردم سوء استفاده و در امورات محوله به شدت کوتاهی می کند.

وی با بیان اینکه ساماندهی رودخانه وسط شهر باید در دستور کار اداره امور آب قرار گیرد، افزود: چندین سال است که امور آب هشترود نسبت به لایروبی بستر رودخانه هیچ اقدامی نمی کند و اگر امسال هم برای ساماندهی رودخانه کاری انجام نگیرد در هنگام بارش نزولات آسمانی و جاری شدن سیل با تلفات مالی و جانی زیادی روبرو خواهیم شد.

وی ادامه داد: اگر امور آب در انجام وظایف محوله کوتاهی کند، علیه این اداره در محاکم قضایی اعلام جرم خواهیم کرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر هشترود نیز در این جلسه گفت: اجرای سیل بند در مسیرهای جاری شدن آب باران الزامی است و باید توسط امور آب اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه نقشه حریم و بستر رودخانه های موجود در سطح شهرستان هشترود درحد حرف مانده است

تهیه نقشه حریم و بستر رودخانه های موجود در سطح شهرستان هشترود درحد حرف مانده است