مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-07سياسي

راهیابی فعال قرآنی تویسرکان به مسابقات کشوری


رییس اوقاف و امور خیریه تویسرکان از راهیابی یکی از فعالان قرآنی این شهرستان به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: تویسرکان در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم حائز سه رتبه برتر شد.

- مهدی محمدظاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی رده سنی بالای 18در تیرماه امسال اظهار کرد: 50 فعال قرآنی در این دوره از مسابقات قرآنی با هم رقابت کردند.

وی با اشاره به راهیابی 12 فعال قرآنی به مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم از شهرستان تویسرکان افزود: این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی و مفاهیم قرآن برگزار شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از کسب سه رتبه برتر مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی توسط فعالان قرآنی تویسرکان خبر داد و خاطرنشان کرد: فرشته بیاتی در رشته حفظ کل قرآن با کسب رتبه نخست این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت.

وی اضافه کرد: همچنین سمیه رستم آبادی و محمد صادق گمار از تویسرکان توانستند مقام سوم مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی در رشته های حفظ جزء 20 قرآن و اذان را از آن خود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی فعال قرآنی تویسرکان به مسابقات کشوری

راهیابی فعال قرآنی تویسرکان به مسابقات کشوری