مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-07اقتصادي

فعالیت 20 درصدی کارخانه های سیمان در مازندران


رییس سازمان صمت مازندران کمبود برق را مشکل فراروی تولید ذکر کرد و گفت: کارخانه های سیمان استان با 20 درصد ظرفیت در حال کار و تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینقلی قوانلو ظهر سه شنبه در جلسه هییت اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین صنعتی با تاکید بر توسعه سرمایه گذاری در استان اظهار داشت: 42 درصد جی پی تی استان در صنایع غذایی است و مشکل استان نبود صنایع پیشرفته است.

وی با اظهار اینکه صنایع استان ابتدایی و سنتی است، حمایت از بخش صنعت و معدن را ضروری دانست و گفت: متأسفانه سیمان استان با 20 درصد ظرفیت در حال فعالیت است و کسری برق از جمله مشکلات به شمار می رود.

محمد اسماعیلی رییس بسیج صنعت مازندران نیز در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین صنعتی در ساری با بیان اینکه بسیج نقش ارزنده ای را در گام اول انقلاب اسلامی داشته است، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، نقش بسیج در تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری بیش از گذشته حائز اهمیت است و باید نقش پیشبرنده خود را ایفا کند.

وی با تاکید برایجاد سازوکارهای جدید ونو و برای بسط و گسترش نگاه نخبگانی در جامعه گفت: برای تحقق این امر، تشکیل هیئت های اندیشه ورز به عنوان بهترین پشتوانه فکری شجره طیبه بسیج در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 20 درصدی کارخانه های سیمان در مازندران

فعالیت 20 درصدی کارخانه های سیمان در مازندران