مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-07سياسي

نگاهی کوتاه به کارنامه 30 ساله مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)


مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی به اهتمام مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی و بر اساس حکم مورخ هفدهم شهریور 1367 حضرت امام خمینی(س) تأسیس شد.

این مؤسسه که از مواریث فرهنگی یادگار امام است، از بدو تأسیس تاکنون با هدایت و نظارت تولیت مؤسسه کوشیده است تا در کنار نهادها و مراکز فرهنگی و رسانه های متعهد، از پیوند عمیق مردم به ویژه نسل جوان از آثار و رهنمودهای حضرت امام پاسداری کند و با تنظیم و انتشار صدها هزار نسخه از آثار امام و دیگر فعالیتهای متنوع خویش در عینیت بخشیدن به رهنمودها و رفتار و منش حضرت امام در متن جامعه اسلامی داخل و خارج کشور گامهای مؤثری بردارد.

و علی رغم تنگناهای جدی که با آن روبرو بوده است، اما در عمل کارنامه درخشانی دارد.

موسسه با این وجود متأسفانه بیش از یک دهه است که مورد بی مهری حتی می توان گفت بایکوت خبری رسانه های خاص از جمله صدا و سیما قرار گرفته است و این مهم موجب گشته تا آحاد جامعه به ویژه جوانان نسبت به منظومه فکری امام چندان آشنایی نداشته باشند و از آن دور بمانند.

علاوه بر این اندیشه امام با خطر تحریف از سوی مجموعه ای از مخالفان داخلی و دشمنان خارجی مواجه است که آگاهانه و از روی عمد این مهم را سر لوحه فعالیتهای خود قرار داده اند چرا که مبانی فکری و اقدامات آنان، سازگاری با مکتب فکری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی کوتاه به کارنامه 30 ساله مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)

نگاهی کوتاه به کارنامه 30 ساله مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)