مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-07بين الملل

مذاکرات میان نمایندگان مادورو و مخالفان ونزوئلا بالاخره نتیجه داد


پس از اختلافات فراوان در گفت وگوهای میان نمایندگان دولت ونزوئلا و مخالفان این کشور در پایتخت مکزیک، دو طرف در بیانیه ای از حصول توافق نسبی در میز مذاکرات خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت ونزوئلا و نمایندگانی از مخالفان دولت این کشور روز گذشته (دوشنبه) اعلام کردند که در جریان مذاکرات در شهر مکزیکو سیتی برای یافتن یک نقشه راه به منظور رفع بحران سیاسی ونزوئلا، به توافقات نسبی دست پیدا کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، نمایندگان دولت و مخالفان ونزوئلا در بیانیه ای مشترک پس از مذاکرات سه روزه از 3 تا 6 سپتامبر (12 تا 15 شهریور ماه) اعلام کردند که حوزه های مورد توافق مربوط به اقدامات اجتماعی به خصوص درباره آن هایی که به شدت از کووید-19 متحمل آسیب شده اند و همچنین اختلافات ارضی مربوط به جمهوری همسایه گویان می شود.

مذاکرات میان نمایندگان دولت و مخالفان ونزوئلا درست دو سال بعد از تلاش های ناکام خوان گوایدو رییس جمهور خودخوانده ونزوئلا و هپیمانان غربی وی به ویژه آمریکا برای خلع نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا از قدرت برگزار شده است.

طبق گزارش رویترز، برخلاف مذاکرات پیشین میان دولت و مخالفان ونزوئلا، دور جدید مذاکرات این کشور آمریکایی همچنین شامل حضور گروه بزرگی از کشورهای دیگر از جمله نروژ، هلند، روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات میان نمایندگان مادورو و مخالفان ونزوئلا بالاخره نتیجه داد

مذاکرات میان نمایندگان مادورو و مخالفان ونزوئلا بالاخره نتیجه داد