مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-07سياسي

پذیرش 9 طرح نوآورانه در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی بجنورد


رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی از پذیرش 9 طرح نوآورانه در زمینه صنایع خلاق فرهنگی در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی بجنورد خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی از پذیرش 9 طرح نوآورانه در زمینه صنایع خلاق فرهنگی در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی بجنورد خبر داد.

محسن رحمانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این مرکز با رویکرد صنایع خلاق فرهنگی و در محورهای چاپ و نشر، صنایع دیداری و شنیداری و تولید محتوا، بازی و سرگرمی، اسباب بازی و عروسک و صنایع دستی، راه اندازی شده است و طرح های نوآورانه را پذیرش می کند.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون با برگزاری پنج جلسه شورای پذیرش و سرمایه گذاری، 13 طرح مورد بررسی اعضای شورا قرار گرفت و از این تعداد 9 طرح مورد پذیرش قرار گرفت که طرح های پذیرفته شده در زمینه رسانه، موسیقی، صنایع دستی، گردشگری اینترنتی، انیمیشن و .

بوده است.

وی عناوین این طرح ها را واحد سیار تلویزیونی، پلتفرم وب سرویس خدمات رویداد ایدی، انیمیشن و جلوه های بصری، طرح کتاب یار، پلتفرم جامع گردشگری، طرح دائمی توسعه آموزش ، تولید، انتشار و اجرای موسیقی مقامی استان خراسان شمالی، عروسک های پارچه ای و مرکز فرهنگی نهج البلاغه ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 9 طرح نوآورانه در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی بجنورد

پذیرش 9 طرح نوآورانه در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی بجنورد