مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-07سياسي

نگرانی از روند پوشش واکسیناسیون در مناطق حاشیه ای اهواز


رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به واکسینه شدن 45 درصد جمعیت هدف، از روند پوشش واکسیناسیون در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار ابراز نگرانی کرد.

- دکتر مهران احمدی بلوطکی در آیین راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز که امروز (16 شهریورماه) در کوی علوی انجام شد، اظهار کرد: این مرکز یازدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در غرب اهواز است که فعلا از ساعت 8 صبح تا 8 شب خدمات ارائه می دهد اما در صورت استقبال عمومی، آمادگی تبدیل این مرکز به مرکز شبانه روزی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با کمک بسیج تلاش کردیم مراکز تجمیعی واکسیناسیون در نقاط کم برخوردار در غرب اهواز از جمله کوی علوی، عین 2 و ملاشیه ایجاد شوند و فعالیت اتوبوس سیار را نیز راه اندازی کنیم.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: نگرانی ما از پوشش واکسیناسیون در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار بیشتر بوده است و امیدواریم با راه اندازی چنین مراکزی، هر چه سریع تر پوشش واکسیناسیون افزایش یابد.

وی بیان کرد: با ورود جسته گریخته واکسن، با وجود تلاش های انجام شده تاکنون تنها 45 درصد جمعیت هدف واکسینه شده اند.

احمدی بلوطکی با اشاره به مسیر طولانی واکسیناسیون، افزود: با تداوم واردات واکسن و تولید واکسن داخلی در تلاش هستیم که در سه ماه آینده همه مشمولان دریافت واکسن بر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از روند پوشش واکسیناسیون در مناطق حاشیه ای اهواز

نگرانی از روند پوشش واکسیناسیون در مناطق حاشیه ای اهواز