مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-07سياسي

تهیه و توزیع بیش از 8 هزار بسته معیشتی در طرح «شمیم حسینی» اصفهان


حجت الاسلام ولی اله روان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در ارتباط با سوگواره بصیرت عاشورایی اظهار داشت: این طرح یکی از برنامه های ترویجی سازمان اوقاف و امور خیریه است که طی چند سال گذشته اجرایی شده است و در سراسر کشور هم برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه این طرح در دو ماه محرم و صفر اجرا می شود، ابراز داشت: این طرح در حوزه مراسم های عزاداری شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان و نذورات و اجرای نیات واقفان در این زمینه است.

وی با بیان اینکه طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در 97 بقعه برگزار شد، گفت: این طرح، 970 مراسم را در سطح استان اصفهان پوشش داد که بخشی از این مراسم ها به صورت مجازی و بخشی به صورت حضوری بود.

توزیع 250 هزار غذای گرم در میان عزاداران حسینی روان ادامه داد: در کنار طرح بصیرت عاشورایی، اطعام غذای گرم را داشتیم که در قالب این طرح، 250 هزار غذای گرم بین عزداران حسینی توزیع شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حمایت از هیئات عزاداری را نیز از برنامه های بصیرت عاشورایی دانست و بیان داشت: همچنین چهارمین مرحله کمک های مؤمنانه نیز در این طرح در دوران شیوع کرونا اجرایی شد که این امر پیرو منویات رهبر معظم انقلاب صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و توزیع بیش از 8 هزار بسته معیشتی در طرح «شمیم حسینی» اصفهان

تهیه و توزیع بیش از 8 هزار بسته معیشتی در طرح «شمیم حسینی» اصفهان