مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-07سياسي

آریان پور: وزرا مردم مناطق محروم را فراموش نکنند


نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیران با رای مردم مناطق محروم وزیر شدند و نکند خدای نکرده مناطق و استان های محروم را فراموش کنند و تمام هم و غم و منابع را برای شهرهای بزرگ اختصاص دهند.

- نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیران با رای مردم مناطق محروم وزیر شدند و نکند خدای نکرده مناطق و استان های محروم را فراموش کنند و تمام هم و غم و منابع را برای شهرهای بزرگ اختصاص دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا آریان پور در نطق خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور گفت: از حضور شما در بدو خدمت در استان های محروم و بحران زده سیستان و بلوچستان و خوزستان و حضور بدون واسطه در میان مردم تشکر می کنم و شما را به استان گلستان که براساس شاخص های موجود جزء 5 استان محروم کشور محسوب می شود، دعوت می کنم.

وی ضمن درخواست از هیات دولت برای تاسی به رییس جمهور، بیان کرد: وزیران عزیز، شما با رای مردم مناطق محروم وزیر شدید و نکند خدای نکرده مناطق، شهرهای کوچک و استان های محروم را فراموش کنید و تمام هم و غم و منابعتان را برای شهرهای بزرگ و کلانشهرها بگذارید.

وی ضمن تبریک به رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: این وزارتخانه متاسفانه در تخصیص بودجه در شهرستان ها و استان های مختلف در سال های گذشته در حق استان گل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آریان پور: وزرا مردم مناطق محروم را فراموش نکنند

آریان پور: وزرا مردم مناطق محروم را فراموش نکنند