مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-07پزشكي

پذیرش بیش از 13 هزار بیمار در بیمارستان شهید چمران شیراز


رییس بیمارستان شهید دکتر چمران گفت: از ابتدای فروردین سال جاری تاکنون، 13 هزار و 684 بیمار در بیمارستان شهید دکتر چمران شیراز پذیرش شدند و خدمات درمانی دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دکتر علی هاشمی، گفت: این مرکز آموزشی درمانی با 245 تخت فعال و با حضور اساتید مجرب دانشگاه به عنوان یکی از مراکز بزرگ جراحی ارتوپدی و نوروسرجری در منطقه به شمار می رود که پذیرای بیماران و مراجعانی از سایر استان ها و حتی کشورهای همسایه است.

وی ادامه داد: بیمارستان شهید دکتر چمران با 6 بخش ارتوپدی، یک بخش نوروسرجری، سه بخش مراقبت های ویژه، یک بخش توانبخشی و یک بخش سایکوسوماتیک از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، پا به پای دیگر بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شیراز علاوه بر بیماران و مراجعان دیگر رشته های پزشکی، به بیماران مبتلا به کووید 19 نیز خدمات درمانی ارائه می دهد و در دوره های زمانی متفاوت به عنوان بیمارستان معین، پذیرای بیماران مبتلا به کووید 19 ارائه خدمت کرده است.

اختصاص بیش از نیمی از تخت های فعال بیمارستان شهید دکتر چمران به بیماران کرونا او افزود: با توجه به نیاز به تخت های بیمارستانی در بحران کروناویروس، به طور میانگین از ابتدای سال تا کنون، 55 درصد از تخت های فعال این بیمارستان به بیماران مبتلا به بیماری کووید 19 اختصاص یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بیش از 13 هزار بیمار در بیمارستان شهید چمران شیراز

پذیرش بیش از 13 هزار بیمار در بیمارستان شهید چمران شیراز