مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-07سياسي

رویکرد ایجابی ستاد امر به معروف خراسان شمالی در موضوع دوچرخه سواری بانوان


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی گفت: دوچرخه سواری و پوشش بانوان از موضوعات مورد توجه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است.

- ایسنا/خراسان شمالی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی گفت: دوچرخه سواری و پوشش بانوان از موضوعات مورد توجه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است.

حجت الاسلام هادی رحیمی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه 18 دستگاه فرهنگی عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هستند، بیان کرد: موضوعاتی مانند امنیت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و.

در این ستاد مورد توجه قرار می گیرد و طی دو جلسه گذشته نیز موضوع دوچرخه سواری و پوشاک بانوان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با تأکید براینکه رویکرد ستاد بر خلاف گذشته که رویکرد سلبی بود در رویکرد جدید به فرهنگ سازی و امور ایجابی روی آورده است و در کنار تشکیل شورا در دستگاه ها و نهادهای اجرایی، در محلات و مساجد شورا تشکیل میدهد، ادامه داد: شش کارگروه زیر مجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تشکیل شده است.

رحیمی در رابطه با کارگروه های زیر مجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار کرد: کارگروه پیشکسوتان امر به معروف و نهی از منکر، کارگروه بانوان، نخبگان، طلاب،اصحاب هنر و اصحاب رسانه از جمله کارگروه های تشکیل شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد ایجابی ستاد امر به معروف خراسان شمالی در موضوع دوچرخه سواری بانوان

رویکرد ایجابی ستاد امر به معروف خراسان شمالی در موضوع دوچرخه سواری بانوان