مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-07سياسي

نامه بیش از 1000 استاد بسیجی به وزیر ارتباطات


بیش از 1000 استاد بسیجی دانشگاه های کشور در نامه ای از وزیر ارتباطات خواستند ضمن جبران کاستی های مدیریتی در وزارتخانه، کاری کند تا همه به مدیریت این فضای مهم و حقیقی افتخار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بسیج اساتید، بیش از 1000 استاد بسیجی دانشگاه های کشور در نامه ای از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستند ضمن جبران کاستی های مدیریتی در وزارتخانه، کاری کند تا همه به مدیریت این فضای مهم و حقیقی افتخار کنند.

متن این نامه به شرح زیر است: باسمه تعالی خدمت وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات جناب آقای دکتر عیسی زارع پور سلام علیکم با تقدیم احترامات فائقه، ضمن تبریک حسن انتخاب رییس جمهور محبوب و رأی اعتماد نمایندگان ملت به جنابعالی جهت تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروزه به دلیل گستردگی فضای مجازی و مدیریت رهاشده آن به یکی از چالش های فرهنگی و اجتماعی و تا حدود زیادی سیاسی و امنیتی کشور تبدیل شده است.

لذا انتظار ملی و الزامات حکمرانی ایجاب می کند در حرکتی انقلابی و جهادی، نسبت به رفع دغدغه مردم و مسئولان در عرصه متنوع، گسترده و حقیقی موسوم به فضای مجازی وارد عمل شده و گامی بلند در راستای کاهش نگرانی های خانواده ها، مربیان و دلسوزان ملت ایران بردارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه بیش از 1000 استاد بسیجی به وزیر ارتباطات

نامه بیش از 1000 استاد بسیجی به وزیر ارتباطات