مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-07سياسي

افزایش شیفت کاری برخی صنایع برای جبران خاموشی های برق


نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک های صنعتی نباید با خاموشی مواجه شوند.

- ایسنا/البرز نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک های صنعتی نباید با خاموشی مواجه شوند.

علی حدادی روز سه شنبه 16 شهریور در جلسه کارشناسی شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی البرز که با موضوع تامین زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی دارویی شهرستان ساوجبلاغ، برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ریزی برای منطقه ویژه اقتصادی دارویی استان باید بلند مدت و با هدف توسعه باید باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از اکنون باید به فکر فازهای توسعه این منطقه بود تا بعدها مصوبه ای مانع از پیشرفت آن نشود.

حدادی با توضیح اینکه بعد از منطقه ویژه اقتصادی پیام ایجاد این هاب دارویی در ساوجبلاغ به عنوان منطقه اقتصادی، یک فرصت ویژه برای البرز است، بیان کرد: مباحثی مانند تعیین حریم این منطقه، تامین زیرساخت ها از جمله برق و پیش بینی افزایش مسیرهای دسترسی برای این منطقه حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه توسعه تولید داخل از جمله اهداف فعالیت منطقه ویژه اقتصادی دارویی در البرز است، عنوان کرد: در استان البرز ظرفیت هایی مانند تولید سیمان در کارخانه آبیک را داریم که در سطح ملی تولیدات آن تاثیرگذار است و نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شیفت کاری برخی صنایع برای جبران خاموشی های برق

افزایش شیفت کاری برخی صنایع برای جبران خاموشی های برق