مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-07سياسي

چهل وچهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران آغاز شد


چهل وچهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از امروز با برگزاری رشته دعا خوانی خانم ها در مجموعه فرهنگی بصیرت واقع در حکیمیه تهرانپارس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس چهل وچهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از امروز با برگزاری رشته دعا خوانی خانم ها در مجموعه فرهنگی بصیرت واقع در حکیمیه تهرانپارس آغاز شد.

رشته های مسابقات این مسابقات در رشته های حفظ 5، 10، 20 جزء و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، تواشیح، دعا خوانی و مفاهیم قرآن کریم و در دو بخش خانم ها و آقایان برگزار و نفرات برتر جواز حضور در مسابقات سراسری قرآن کریم را بدست می آورند.

البته مسابقات رشته اذان برای بانوان برگزار نمی شود.

این رقابت ها در نوبت بعد از ظهر در رشته دعا خوانی برادران پی گیری و مسابقات از فردا فقط در بخش برادران ادامه می یابد و پس از پایان مسابقات آقایان، خواهران شرکت کننده رقابت خود را آغاز می کنند.

حضور چهره های مطرح در مسابقات قرآن تهران مسابقات قرآن استان تهران به دلیل حضور چهره های مطرح همواره از حساسیت خاصی برخوردار بوده و امسال هم چهره هایی چون محمدحسن موحدی، وحید خزایی، حبیب صداقت، محسن قاسمی، مجتبی محمدبیگی، محمدحسین بهزاد فر، مجتبی علیرضا لو، حسین شالچی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل وچهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران آغاز شد

چهل وچهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران آغاز شد