مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-07اقتصادي

70 درصد داروی کشور در البرز تولید می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه بخش اعظمی از داروهای مورد نیاز کشور در البرز تامین می شود، گفت: حریم منطقه ویژه اقتصادی دارویی ساوجبلاغ تعیین شود.

- ایسنا/البرز معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه بخش اعظمی از داروهای مورد نیاز کشور در البرز تامین می شود، گفت: حریم منطقه ویژه اقتصادی دارویی ساوجبلاغ تعیین شود.

جهانگیر شاهمرادی در جلسه کارشناسی شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز و با محوریت تامین زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی دارویی در ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار کرد: تامین دقیق محدوده این منطقه دارویی و فراهم ساختن امکانات زیرساختی و زیربنایی در آن به عنوان یک ویژگی اصلی مناطق ویژه اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر اینکه تامین امکانات فیزیکی زیرساختی و استراتژیک برای این منطقه باید مشخص شود، افزود: دستگاه های مختلف اجرایی مسئول در فراهم سازی این زیرساخت ها باید توضیح دهند که چه اقداماتی را پیش می برند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: در استان البرز با توجه به تمرکز جمعیتی و از طرفی فعالیت های صنعتی و شاهراه مواصلاتی بودن این استان باید تعریف درستی از نظر راه های دسترسی به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد داروی کشور در البرز تولید می شود

70 درصد داروی کشور در البرز تولید می شود