مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-07دانش

معرفی دانشگاه های برتر در انتشار مقالات ویروس کرونا


آخرین رتبه بندی دانشگاه ها بر اساس رتبه بندی تایمز حاکی از آن است، دانشگاه هایی که تحقیقات علوم پزشکی مربوط به بیماری کووید- 19 را منتشر کرده اند، - ایسنا/خراسان رضوی آخرین رتبه بندی دانشگاه ها بر اساس رتبه بندی تایمز حاکی از آن است، دانشگاه هایی که تحقیقات علوم پزشکی مربوط به بیماری کووید- 19 را منتشر کرده اند، تاثیر قابل توجهی در استناد آنها داشته است اما مشخص نیست که این بیماری همه گیر بتواند در آموزش عالی جهانی تغییر یا تثبیت ایجاد کند.

به نقل از تایمز، تجزیه و تحلیل ها نشان داد که 19 موسسه بعد از انتشار مقالات پزشکی مرتبط با بیماری کووید- 19 رتبه بندی قابل توجهی در نمره استنادی خود مشاهده کردند که 11 مورد در کشور چین و یکی در تایوان و دیگری در هنگ کنگ بوده است.

کشور چین به عنوان پنجمین موسسه با بالاترین تعداد موسسات در بین 200 موسسه برتر (10 مورد نسبت به 7 مورد در سال گذشته) با پیشی گرفتن از کانادا و هلند قرار دارد.

این اولین شواهدی است که نشان می دهد تحقیقات دانشگاه ها در مورد ویروس بر رتبه بندی تاثیر می گذارد.

موسساتی که بیشترین جهش را در نمره تاثیر استناد داشته اند، دانشگاه پزشکی پایتخت، دانشگاه پزشکی ونژو و دانشگاه ووهان در چین بوده که نمره آنها بیش از 30 امتیاز افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دانشگاه های برتر در انتشار مقالات ویروس کرونا

معرفی دانشگاه های برتر در انتشار مقالات ویروس کرونا