مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-07سياسي

ارتقاء توانمندی تسلیحات هوانیروز با همکاری شرکت های دانش بنیان


همکاری با شرکت های دانش بنیان منجر به ارتقای توانمندی های تسلیحاتی هوانیروز شده است و از استفاده از توانمندی های آنها در هیچ بخشی دریغ نخواهیم کرد.

- ، سرتیپ ستاد خلبان یوسف قربانی در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان ضمن گرامیداشت ایام محرم و فرهنگ امام حسین (ع) اظهار داشت: بیان فرمانده کل ارتش این بود که ارتشی که پادگان هایش حسینیه باشد، شکست ناپذیر است.

وی حماسه های ارتش جمهوری اسلامی ایران را تأثیر گرفته از فرهنگ عاشورا و محرم دانست و ابراز داشت: حماسه های امروز ارتش، نتیجه اعتماد حضرت امام خمینی (ره) به این یگان در آغاز پیروزی انقلاب و همراهی ارتش با مردم و اطاعت پذیری محض از ولایت است.

فرمانده هوانیروز ارتش ارتقای توانمندی های تسلیحاتی هوانیروز و افزایش برد عملیاتی موشک های بالگردهای هوانیروز، وجود سامانه ای هوشمند اجرای آتش موشکی و سامانه های کاملاً بومی شب پرواز را نتیجه اعتماد به درون کشور و همکاری گسترده با شرکت های دانش بنیان داخلی دانست و تصریح کرد: در افزایش توانمندی عملیاتی هوانیروز در خدمت به مردم و در تولید قدرت دفاعی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء توانمندی تسلیحات هوانیروز با همکاری شرکت های دانش بنیان

ارتقاء توانمندی تسلیحات هوانیروز با همکاری شرکت های دانش بنیان