مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-07پزشكي

افزایش موارد غرق شدگی در سد کلان ملایر


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از افزایش موارد غرق شدگی و فوت در سد کلان ملایر خبر داد.

- حبیب معصومی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ماموریت های غرق شدگی اورژانس در کشور 27 درصد و فوتی ها 20 درصد افزایش یافته است افزود: بیشترین مامور یت های غرق شدگی به ترتیب در مازندران، فارس و آذربایجان با 142، 51 و 36 ماموریت بوده است.

وی گفت: بیشترین مصدومان ناشی از غرق شدگی در مازندران با 109 مورد، فارس 24 مورد و سیستان بلوچستان 23 مورد بوده است، ضمن اینکه فوتی های غرق شدگی در مازندران، فارس و آذربایجان به ترتیب 94، 33 و 31 مورد بوده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به روند افزایشی فوتی های ناشی از غرق شدگی گفت: کل مصدومان و فوتی های غرق شدگی پنج ماه اخیر در کشور 783 نفر و مصدومان 314 نفر بوده که 248 مورد به بیمارستان منتقل شدند؛ 66 مورد درمان در محل انجام شده است و 469 نفر فوت کردند.

وی با اشاره به افزایش موارد غرق شدگی و فوت در سد کلان ملایر اظهار کرد: طی مردادماه در این سد چهار نفر فوت شدند که این موضوع یک هشدار برای مسئولان شهرستان و استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد غرق شدگی در سد کلان ملایر

افزایش موارد غرق شدگی در سد کلان ملایر