مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-07سياسي

برق همدان از باختر مجزا می شود/ تسریع در تکمیل برج های خنک کننده نیروگاه مفتح


رییس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه پیرو برگزاری جلسه با وزیر نیرو مقرر شد برق همدان از برق منطقه ای باختر مجزا شود گفت: تسریع در تکمیل برج های خنک کننده نیروگاه مفتح از دیگر مصوبات جلسه بود.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: طی جلسه ای که مجمع نمایندگان استان و مدیران آب و برق همدان با وزیر نیرو داشتیم موارد مختلفی از مسائل و مشکلات آب و برق بررسی شد.

وی با بیان اینکه یکی از موارد مطرح شده مصوبه سفر رهبری به همدان در زمینه تامین آب پایدار بود گفت: در این خصوص مقرر شد جلسه جداگانه ای در مورد تأمین آب همدان برگزار شود.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان در خصوص مسئله تفکیک برق استان همدان از برق منطقه ای باختر عنوان کرد: مقرر شد شرکت برق همدان تاسیس و از استان مرکزی مجزا شود که در این صورت مشکلات برق هم حل می شود.

وی با اشاره به آلایندگی نیروگاه شهیدمفتح ادامه داد: برای رفع آلایندگی نیروگاه، قرار است در تکمیل برج های خنک کننده تسریع شود و تعداد آنها به چهار مورد افزایش یابد زیرا دو شهرستان فامنین و کبودراهنگ از این موضوع متاثر هستند.

فلاحی با اشاره به مسئله آب روستاهای بخش پیشخور که 18 روستا مشکل آب دارند و با تانکر آبرسانی می شوند گفت: ایجاد آب پایدار در دو شهرستان بهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق همدان از باختر مجزا می شود/ تسریع در تکمیل برج های خنک کننده نیروگاه مفتح

برق همدان از باختر مجزا می شود/ تسریع در تکمیل برج های خنک کننده نیروگاه مفتح