مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-07سياسي

واکنش به ترخیص 13 تن رمدیسیور فاسد از گمرک


سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره ترخیص رمدیسیور های فاسد از گمرک توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، اختلاف سازمان غذا و دارو و گمرک بر سر محموله های رمدسیور و سرم های وارداتی در دوهفته اخیر جنجال زیادی برانگیخت و چنان بالا گرفت که سازمان غذا و دارو نهایتا به سازمان بازرسی کشور از گمرک شکایت کرد.

روز هفتم شهریورماه، محمدرضا شانه ساز، ریاست سازمان غذا و دارو در نامه ای به سازمان بازرسی کل کشور، گمرک را به صدور غیرقانونی مجوز ورود داروی غیرمجاز رمدیسیور هندی و سرم غیرمجاز از کشور ترکیه متهم کرد.

شانه ساز در این نامه به این مساله معترض شده بود که چرا با وجود آنکه گمرک اجازه ندارد مجوز ورود داروی غیرمجاز وزارت بهداشت را صادر کند، اما معاون فنی گمرک در رسانه های عمومی بر ترخیص شدن این داروها اصرار می کند و ترخیص کردن این داروهای فاقد مجوز سلامت شهروندان را به خطر خواهد انداخت.

نامه ای که پاسخ کمرگ به شانه ساز را درپی داشت.

مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک در این جوابیه اما اشاره کرده است اداره بازرسی فنی دارو، در تاریخ 4 مرداد 1400 و در نامه ای به معاونت برنامه ریزی اداره کل دارو اعلام کرده بود محموله رمدسیور شرکت هندی مورد تایید این اداره نیست و ریکال های متعددی در سال های گذشته، به مواردی همچون وجود رسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به ترخیص 13 تن رمدیسیور فاسد از گمرک

واکنش به ترخیص 13 تن رمدیسیور فاسد از گمرک