مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-07اقتصادي

حمایت از پیشران ها، نقطه عطف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: در طرح توسعه ملی مشاغل خانگی اقدامات مهمی برای شناسایی، توانمندسازی، آموزش و اتصال متقاضیان به بازار کار در استان صورت گرفته که امیدواریم با تداوم آن ها شاهد کارآفرینی مناسبی در این عرصه باشیم.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: در طرح توسعه ملی مشاغل خانگی اقدامات مهمی برای شناسایی، توانمندسازی، آموزش و اتصال متقاضیان به بازار کار در استان صورت گرفته که امیدواریم با تداوم آن ها شاهد کارآفرینی مناسبی در این عرصه باشیم.

مهران اوچی اردبیلی یکشنبه 16 شهریورماه در دیدار با مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: در این طرح بیش از 3 هزار و 200 نفر از استان اردبیل ثبت نام کرده بودند که بعد از غربالگری 2 هزار و 900 نفر ثبت نهایی شدند.

وی حمایت از پیشران ها را نقطه عطف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی عنوان و تصریح کرد: این طرح بر خلاف طرح های اشتغالزایی گذشته که با اعطای تسهیلات بی برنامه، فرد بیکار را به فرد بیکار بدهکار تبدیل می کرد سعی دارد با حمایت از پیشران ها زمینه اشتغال متقاضیان و درآمد پایدار خانواده ها را فراهم کند.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل بر بهره گیری از ظرفیت خیرین اشتغال برای کارآفرینی در جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: تمام فعالیت های آموزشی جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از پیشران ها، نقطه عطف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

حمایت از پیشران ها، نقطه عطف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی