مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-07سياسي

دوره تربیت مربی جامع امور قرآنی به همت موسسه جامعه القرآن آغاز شد


دوره تربیت مربی جامع امور قرآنی با تدریس حجت الاسلام طباطبایی مدیر موسسه جامعه القرآن(ع) به صورت مجازی در حال برگزاری است.

- دوره تربیت مربی جامع امور قرآنی با تدریس حجت الاسلام طباطبایی مدیر موسسه جامعه القرآن(ع) به صورت مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دوره تربیت مربی جامع امور قرآنی مدارس مقطع ابتدایی مؤسسه جامعه القرآن الکریم واهل البیت (ع) با تدریس مدیریت مؤسسه حجت الاسلام سید محمد مهدی طباطبایی از دیروز یکشنبه 14 شهریور ماه آغاز شده و در 18 شهریور ماه به اتمام می رسد.

این دوره در بستر فضای مجازی، با حضور 75 نفر از مربیان قرآنی مدارس مقطع ابتدایی مؤسسه جامعه القرآن الکریم واهل البیت (ع)، از 13 استان کشور از دیروز آغاز شده است.

اصفهان، تهران، زنجان، سیستان، سمنان، فارس، قم، کرمان، گلستان، مازندران، مرکزی، همدان، یزد از جمله استان هایی هستند که در این دوره حضور دارند.

از عناوین آموزشی دوره تربیت مربی می توان به آموزش کتابت و علامت گذاری (روش جدید در آموزش روخوانی، روانخوانی قرآن کریم جلد اول و دوم)، آموزش کتاب مفاهیم، آموزش کتاب آداب اسلامی جلد اول و دوم اشاره نمود.

لازم به ذکر است پس از اتمام دوره، از محتوی ارائه شده آزمون به عمل خواهد آمد و مربیانی که با موفقیت دوره را سپری نمایند، گواهی نامه دریافت خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره تربیت مربی جامع امور قرآنی به همت موسسه جامعه القرآن آغاز شد

دوره تربیت مربی جامع امور قرآنی به همت موسسه جامعه القرآن آغاز شد