مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-07پزشكي

استراتژی های کوچک برای مدیریت استرس/ از کمال گرایی بپرهیزید


مدیر گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه پرهیز از کمال گرایی در مدیریت استرس نقش دارد، افزود: افرادی که می خواهند بهترین باشند، - این دغدغه موجب استرس و تولید بیماری می شود؛ تلاش ذهنی برای اول شدن موجب بیماری می شود.

علی بهرام نژاد در گفت و گو با ایسنا درباره راه های مدیریت استرس اظهار کرد: در قرنی زندگی می کنیم که اسم آن قرن استرس است و در دوران شیوع کرونا میزان استرس از حد متعارف بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه استرس لازمه زندگی است و حد و انداز ای دارد، افزود: وقتی استرس از یک حدی عبور و زندگی روتین را دچار اختلال کند، منجر به بروز مشکلات دیگری می شود.

بهرام نژاد با اشاره راهبردهای مدیریت استرس داریم، تصریح کرد: این راهبردها شامل استراتژی های کوچکی می شوند که از جمله آن می توان به نظم، مدیریت زمان، پرهیز از کمال گرایی و .

اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه نظم، اولین قدم در مدیریت استرس است، بیان کرد: مدیریت زمان مسئله مهمی است.

اینکه برنامه ریزی داشته باشیم، اینکه در طول روز چه کارهای مهم و فوری دارم؛ ما کارهایی داریم که غیرفوری هستند و زمان را از ما می گیرند پس اولویت با کارهای مهم و فوری است و باید در زمان مقرر انجام شود و اجازه ندهیم انباشته شوند، افرادی که استرس دارند، کارهای غیرمهم و غیرفوری زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی های کوچک برای مدیریت استرس/ از کمال گرایی بپرهیزید

استراتژی های کوچک برای مدیریت استرس/ از کمال گرایی بپرهیزید