مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-07دانش

کسب رتبه برتر کنکور کارشناسی ارشد توسط داوطلب اسفراینی


داوطلب کنکور کارشناسی ارشد از شهرستان اسفراین توانست در رشته شیمی رتبه 34 را کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، فاطمه خضری متولد 1377 در رشته علوم تجربی در سال 1395 موفق به دریافت دیپلم گردید این داوطلب اسفراینی که دارای مدرک کارشناسی شیمی محض بوده با شرکت در رتبه برتر گردید .

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسفراین اظهار کرد: من فاطمه خضری هستم متولد 1377 ساکن اسفراین که در سال جاری در رشته شیمی محض در دانشگاه شاهرود مشغول تحصیل بودم که هم زمان با گذراندن دوره کارشناسی امسال موفق به ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد شدم.

خضری گفت: از اواخر تابستان سال گذشته پیگیر منابع آزمون بودم و حدوداً از آبان ماه شروع کردم و هم زمان با درس های سال آخر دانشگاهم برای کنکور ارشد مطالعه کردم علاوه بر جزوه های دانشگاهی خودم از کتاب ها و آزمون های مختلفی استفاده کردم و همه دروس را به طور کامل مطالعه کردم و برای همه دروس تست هارا مرور کردم که خیلی به پیشرفت من کمک کرد.

وی در ادامه افزود: به دانشجویانی که تصمیم به ادامه تحصیل در مقطع ارشد رادارند پیشنهاد می کنم از همان ابتدا دروس کارشناسی را به خوبی مطالعه کنند و مرور داشته باشند و برنامه ای دقیق و منظم را برای خودتنظیم کنند و حتماً خود را ملزم به اجرای آن کنند چون شرط موفقیت در هر زمینه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر کنکور کارشناسی ارشد توسط داوطلب اسفراینی

کسب رتبه برتر کنکور کارشناسی ارشد توسط داوطلب اسفراینی