مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-07سياسي

اجرای برنامه های بین بخشی برای ترویج فرهنگ کرامت در استان بوشهر


دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر از اجرای برنامه های بین بخشی برای ترویج فرهنگ امامت، ولایت و کرامت در استان بوشهر خبر داد.

- ، حسین کارگر صبح سه شنبه در نشست هماهنگی بنیاد غدیر و دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه فرهنگ امامت، ولایت و کرامت از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی بر لزوم توسعه برنامه های بین بخشی در راستای ترویج فرهنگ کرامت در استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: در این راستا برنامه های متنوعی در استان بوشهر اجرا می شود.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر به بیاناتی در خصوص وصیت نامه امام حسین (ع) اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امام حسین (ع) برای اقامه امربه معروف و نهی از منکر قیام کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم خدا توفیقی عطا کند تا ما راه و مکتب و قیام امام حسین (ع) را درک کنیم و در راه ایشان حرکت کنیم و به اهدافش عمل کنیم.

کارگر افزود: کانون های خدمت رضوی استان بوشهر با مدیریت مناسب می تواند فرهنگ و پیام امام رضا (ع) و امامت که همان پیام خداست را در جامعه منتشر کند.

فعالیت 20 کانون تخصصی خدمت رضوی در استان دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر نیز در این نشست با اعلام آمادگی برای همکاری در اجرای برنامه های غدیر گفت: با تمام توان در خدمت اجرای برنامه های مشترک بین دو دستگاه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های بین بخشی برای ترویج فرهنگ کرامت در استان بوشهر

اجرای برنامه های بین بخشی برای ترویج فرهنگ کرامت در استان بوشهر