مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-07اقتصادي

پایگاه اورژانس هوایی میانکوه مهریز نیازمند حمایت مسئولان


فرماندار مهریز تکمیل و راه اندازی اورژانس و پد فرود بالگرد منشاد در منطقه میانکوه این شهرستان را نیازمند اعتباری معادل دو میلیارد تومان دیگر دانست.

- ایسنا/یزد فرماندار مهریز تکمیل و راه اندازی اورژانس و پد فرود بالگرد منشاد در منطقه میانکوه این شهرستان را نیازمند اعتباری معادل دو میلیارد تومان دیگر دانست.

رضا زارعزاده در حاشیه بازدید از پایگاه اورژانس میانکوه مهریز، گفت: دهستان میانکوه در پایان هفته از ازدحام جمعیت بالایی برخوردار است و حوادث و سوانحی که در این منطقه اتفاق می افتد، خدمات رسانی اورژانس را با مشکل روبرو می کند.

وی افزود: مسیر مواصلاتی منطقه میانکوه تا مرکز شهرستان هم یک مسیر پرتردد و فاقد استانداردهای لازم است و ضرورت ایجاد اورژانس و پد فرود بالگرد را در منطقه دوچندان کرده است.

زارعزاده گفت: خوشبختانه به همت خیر بزرگواری در منطقه زمینی به مساحت شش هزار مترمربع برای ایجاد مرکز اورژانس و پد فرود بالگرد به زیربنای 350 مترمربع اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، این مسئول در پایان با بیان این که تاکنون مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان با همیاری این خیر در این مجموعه هزینه شده است، ابراز امیدواری کرد با تأمین اعتبار مبلغی حدود دو میلیارد تومان دیگر شاهد بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه اورژانس هوایی میانکوه مهریز نیازمند حمایت مسئولان

پایگاه اورژانس هوایی میانکوه مهریز نیازمند حمایت مسئولان