مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 19:202021-09-06اقتصادي

آغاز عملیات کف سازی بازار کفاش ها در قم/ادامه بهسازی محورهای تاریخی در سال 1400


مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر با اشاره به آغاز عملیات کف سازی و بهسازی بازار کفاش ها گفت: کف سازی بازار کفاش ها در کمترین زمان و طی ماه های آینده با حداکثر سرعت به پایان رسیده و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا خاکی با اشاره به اهمیت احیایی بافت تاریخی شهر قم اظهار داشت: بهسازی باید متناسب با ظرفیت های فرهنگی و مذهبی شهر انجام شده و نخستین گام شناسایی گذرهای اصلی، گونه های ارزشمند، ایجاد ارتباط بین آن ها، زنده کردن الگوها به لحاظ عملکرد و سیما بوده است.

وی سپس از آغاز پروژه کف سازی و بهسازی بازار کفاش ها خبر داد و گفت: بر اساس تحلیل نقشه های قدیم شهر، مطالعات اجتماعی، تاریخ و گذشته شهر، بازار کفاش ها بعد از بازار نو و کهنه یکی از بازارهای مهم تاریخی شهر قم بوده که بر اساس اولویت بندی های انجام شده بهسازی و کف سازی این بازار کلید خورده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر تصریح کرد: کف سازی بازار کفاش ها در کمترین زمان و طی چند ماه های آینده با حداکثر سرعت به پایان رسیده و به بهره برداری می رسد.

وی طول مسیر این پروژه را 400  متر دانست و ابراز کرد: مساحت کف بازار حدود دو هزار مترمربع بوده که طی برنامه ریزی های انجام شده تا دو ماه آینده عملیات کف سازی آن با سنگ مرمریت، مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات کف سازی بازار کفاش ها در قم/ادامه بهسازی محورهای تاریخی در سال 1400

آغاز عملیات کف سازی بازار کفاش ها در قم/ادامه بهسازی محورهای تاریخی در سال 1400