مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 18:352021-09-06سياسي

مهم ترین اولویت استاندار جدید آذربایجان شرقی / توقف انتقال آب ارس به تبریز!!


نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: اجرای پروژه انتقال آب ارس به تبریز متوقف شده و باید در دولت جدید این اراده را ایجاد کنیم که به هر نحوی شده این پروژه حیاتی را به اجرا درآورد.

- احمدعلیرضا بیگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: اولین کاری که دولت روحانی انجام داد، ابطال مصوبه دولت ماقبل در مورد اجرای پروژه انتقال آب ارس به تبریز بود و تاکنون هم مانع اجرای این پروژه حیاتی استان شده اند.

وی افزود: در حال حاضر اولویت دارترین موضوع آذربایجان شرقی آب است و امیدواریم استاندار جدیدی که انتخاب می شود اهتمام ویژه ای به این امر داشته باشد؛ چراکه در یک مرحله بسیار شکننده قرار گرفته ایم و انتقال آب ارس به هر قیمتی باید اتفاق بیفتد.

استاندار دهه 80 آذربایجان شرقی اذعان داشت: اجرای پروژه انتقال آب ارس نیازمند پشتیبانی دولت است و ردیف اعتباری آن باید برقرار باشد؛ حتی می تواند به عنوان یک پروژه سرمایه گذاری مشارکتی نیز تعریف شود.

بیگی توضیح داد: به جای اینکه ثروت مردم را روانه بورس کنیم، می توانستیم به سمت اجرای پروژه های مهمی مثل انتقال آب ارس سوق دهیم و مردم از منافع آن بهره مند شوند؛ یعنی بعد از اجرای پروژه، آبی را که از ارس انتقال می یابد به فروش برسانیم و پول و سود مردم را بازگردانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین اولویت استاندار جدید آذربایجان شرقی / توقف انتقال آب ارس به تبریز!!

مهم ترین اولویت استاندار جدید آذربایجان شرقی / توقف انتقال آب ارس به تبریز!!