مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 17:452021-09-06سياسي

پادوهای سیاسی رسانه ای مبالغ کلانی از شهرداری اراک دریافت کردند


رسانه هایی به جای انعکاس دغدغه و نگاه مردم صرفا وظیفه پمپاژ خبر و انعکاس دیدگاه سیاسی جریان خاصی را دارند که البته مبالغ کلانی هم از شهرداری دریافت کردند.

- وحید میرنظامی عصر دوشنبه در نشستی مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: در کشورهای توسعه یافته رویکرد انسان محور در مدیریت شهری مدنظر است و برای مدیریت شهری باید توجه ویژه ای به انسان داشت و به افراد اولویت داد و آماده سازی زیرساخت ها برای این امر ضرورت دارد.

وی ادامه داد: نباید شعاری عمل کرد و برای اجرای پروژه هایی مانند پیاده راه و مسیر دوچرخه سواری باید مطالعات لازم صورت گیرد ضمن اینکه شورا خواهان استفاده بیشتر مردم از دوچرخه در شهر است، اما باید نیازسنجی درستی در این راستا صورت گیرد.

اراک شهری تک هسته ای است رییس شورای شهر اراک تصریح کرد: اراک شهری تک هسته ای است، اما سوال اینجاست که شاخصه انسان محور بودن برای آن مدنظر قرار گرفته است؟ مسلماً برای توجه به این شاخص باید تمرکزگرایی را کنار گذاشت و بازارچه های مختلف در نقاط مختلف ایجاد کرد.

وی با اشاره به مشکل دیرینه شهرداری اراک در خصوص نیروی انسانی، گفت: با وجود پیکره فربه در شهرداری اراک اما کمبود نیروی انسانی کارشناس و متخصص یکی از مشکلات موجود است و شورای ششم بارها در این زمینه اقدام کرده که آمار و ارقام به موقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادوهای سیاسی رسانه ای مبالغ کلانی از شهرداری اراک دریافت کردند

پادوهای سیاسی رسانه ای مبالغ کلانی از شهرداری اراک دریافت کردند