مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 16:552021-09-06سياسي

شهید محمد نوروزی به آروزی خود رسید


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: شهید محمد نوروزی به آرزوی خود رسید و حالا در پیشگاه خداوند مقام والایی دارد.

- کرج - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: شهید محمد نوروزی به آرزوی خود رسید و حالا در پیشگاه خداوند مقام والایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علیرضا حیدرنیا بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم جانباز شیمیایی محمد نوروزی که روز جمعه در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) کرج تشییع و به خاک سپرده شد، اظهار کرد: شهید محمد نوروزی به آرزوی خود رسید و حالا در پیشگاه خداوند مقام والایی دارد.

وی بیان کرد: فردی که در جبهه مقاومت چندین سال برای حفظ حریم و حرم آل الله دفاع می کند و در ایام محرم شهادت نصیبش می شود، نشانگر این است که خداوند او را دوست داشته و به بهترین وجه قبول کرده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: شهید محمد نوروزی باعث افتخار ما و خانواده اش است و نزد خداوند جایگاه رفیعی دارد.

وی خطاب به مادر شهید نوروزی خاطرنشان کرد: سرزمین شام، سرزمین غریبی است و این غربت به خاطر اُسرای دشت کربلاست که به این مکان رفتند و فردا روزی است که اُسرای کربلا به شام می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید محمد نوروزی به آروزی خود رسید

شهید محمد نوروزی به آروزی خود رسید