مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 16:202021-09-06پزشكي

صدور مجوز واکسیناسیون افراد 35 سال به بالا در خوزستان


هم استانی های بالای 35 سال (متولدان سال 65 و پیش از آن) می توانند با ثبت نام در سامانه سلامت برای تزریق واکسن به مرکز تجمیعی اعلام شده مراجعه کنند.

- هم استانی های بالای 35 سال (متولدان سال 65 و پیش از آن) می توانند با ثبت نام در سامانه سلامت برای تزریق واکسن به مرکز تجمیعی اعلام شده مراجعه کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش سن واکسیناسیون در خورستان به میزان سه سال خبر داد و گفت: افراد بالای 35 سال مجاز به تزریق واکسن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا دکتر فرهاد ابول نڗادیان روز دوشنبه در این باره بیان کرد: با پیگیری به عمل آمده و تخصیص سهمیه جدید و مناسب واکسن به خوزستان، هم استانی های بالای 35 سال (متولدان سال 65 و پیش از آن) می توانند با ثبت نام در سامانه سلامت برای تزریق واکسن به مرکز تجمیعی اعلام شده مراجعه کنند.

وی افزود: واکسیناسیون گام مهمی در کنترل کرونا است و در این مسیر تا زمان ریشه کنی این ویروس، رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنار تزریق واکسن از اهمیت بالایی برخوردار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از هم استانی هایی که زمان واکسن آنها فرا رسیده درخواست می شود تا هر چه سریعتر با در دست داشتن کارت ملی به مرکز تعیین شده مراجعه کنندـ تاکنون حدود یک میلیون و 600 هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز واکسیناسیون افراد 35 سال به بالا در خوزستان

صدور مجوز واکسیناسیون افراد 35 سال به بالا در خوزستان