مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 16:102021-09-06سياسي

خبرنگاران می توانند روح مثبت اندیشی به جامعه القا کنند


رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت: خبرنگاران با نوع بیان و چینش مطالب می توانند روح مثبت اندیشی و نشاط را به جامعه القا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) و اشاره معظم له به اینکه بدون خبرنگار لحظه ها ماندگار نمی شود ، گفت: خبرنگاری یکی از ده شغل پرخطر در دنیا محسوب می شود که همواره توأم با استرس، سختی و ناملایمات کاری است.

وی هچنین تصریح کرد: خبرنگاران با نوع بیان و چینش مطالب، هم می توانند مثبت اندیشی و نشاط را به جامعه القا نمایند و مردم را امیدوار سازند و هم خدای ناخواسته با سهل انگاری و ندانم کاری، بذر ناامیدی و بدبینی را در بین مردم بیافشانند و روح کسالت و بی اعتمادی را حاکم نمایند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در ادامه با اشاره به مسئولیت های خطیر و وظایف اصحاب رسانه، گفت: صداقت، اتقان در کار، ایجاد تفاهم و همدلی بین مردم و مسئولین و یا سازمان های هم عرض، انعکاس واقعیت ها همراه با ظرافت، لطافت و اثربخشی، توجه به حیثیت و آبروی افراد و توجه به جنبه های حق الناسی موضوعات، از جمله مهمترین وظایف خبرنگاران رسانه های جمعی است.

حجت الاسلام دهدار در پایان از همکاری بسیار خوب و صمیمانه تمامی خبرنگاران و نمایندگان رسانه های جمعی با ستاد ارتش تقدیر و تشکر و اظهار امیدواری کرد که سطوح مختلف همکاری های اثربخش و هم افزای رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران می توانند روح مثبت اندیشی به جامعه القا کنند

خبرنگاران می توانند روح مثبت اندیشی به جامعه القا کنند