مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 14:552021-09-06سياسي

تیپ 48 فتح آماده واگذاری 8 باب منزل به زلزله زدگان سی سخت+تصاویر و فیلم


فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه وبویراحمد از تحویل 8 باب خانه نوساز به زلزله زدگان سی سخت در هفته آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، سردار حسن حکمتیان به همراه پناهی فرماندار دنا از کار ساخت 8 باب منزل مسکونی ساخته شده توسط سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد برای زلزله زدگان شهر سی سخت دیدن کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان امروز به همراه پناهی فرماندار دنا از روند ساخت خانه های زلزله زدگان سی سخت بازدید و قول دادند هفته آینده به مالکان تحویل دهند.

 سردار حکمتیان در حاشیه این بازدید گفت: احداث 8 باب خانه در شهر زلزله زده سی سخت به تیپ 48 فتح واگذار شد که در این راستا 8 باب خانه پیچ و مهره ای با متراژ هر کدام 85 متر مربع و پیشرفت 95 درصدی آماده تحویل به زلزله زدگان است.

فرمانده تیپ 48فتح اظهار داشت:  4 ساختمان بنایی نیز در حال فعالیت هستند که 2 پروژه با متراژ 100 متر مربع و پیشرفت فیزیکی 85 درصد و 2 پروژه نیز با متراژ 120 متر مربع و پیشرفت فیزیکی 95 درصد نیز  به زودی تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

سردار حکمتیان، تیپ 48 فتح را خادم مردم و حامی و مددکار زلزله زدگان سی سخت دانست و گفت: از ابتدای وقوع زلزله در سی سخت تاکنون نیروهای مختلف تیپ 48 فتح با تمامی امکانات و تجهیزات از آوار برداری گرفته تا بیش از 5 هزار اسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیپ 48 فتح آماده واگذاری 8 باب منزل به زلزله زدگان سی سخت+تصاویر و فیلم

تیپ 48 فتح آماده واگذاری 8 باب منزل به زلزله زدگان سی سخت+تصاویر و فیلم