مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 14:402021-09-06ورزشي

دعوا بر سر نخواستن استقلال/ از مالکان اصرار و از مدیران انکار


استقلال، هر روز یک قدم به سوی پایان تیم داری در استان خوزستان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در چند روز گذشته، شایعات مبنی بر فروش تیم فوتبال استقلال خوزستان و یا واگذاری امتیاز آن به خارج از استان قوت گرفت، اما کمتر مسوولی در این خصوص اظهار نظر کرد.

این تیم که سابقه قهرمانی جام آزادگان و لیگ برتر را در کارنامه دارد و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز بوده است، اکنون از سوی مسوولان گروه ملی اهواز به مزایده گذاشته شده تا مشکلات آبی نوظهور خوزستان پس از یک دهه فعالیت با پاک شدن صورت مسئله خاتمه یابد.

تیمی که به راحتی می شد بسیاری از استعدادهای فوتبالی خوزستان را درآن جای داد و روانه مسابقات سطوح بالای ممکلت کرد، به دلیل سؤمدیریت و فقدان علاقه مندی مدیرانی که بقای خود را تنها در گرو سودآوری مالی و توجیهات اقتصادی می دانند، اکنون به حراج گذاشته شده است.

این در حالی ست که مدیران ورزشی و حتی سیاسی استان، بارها با اظهار نظرهای جسته و گریخته خود، عنوان کرده اند که اجازه فروش و یا خروج امتیاز این تیم را از استان خوزستان نخواهند داد، اما تجربه ثابت کرده که هرگاه مدیران به حمایت از موضوعی برمی خیرند، دقیقاً عکس این موضوع اتفاق می افتد! بر همین اساس، رییس هیأت فوتبال استان خوزستان در این رابطه گفت: هر اتفاقی بیفتد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوا بر سر نخواستن استقلال/ از مالکان اصرار و از مدیران انکار

دعوا بر سر نخواستن استقلال/ از مالکان اصرار و از مدیران انکار