مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 14:402021-09-06سياسي

روایت رهبر انقلاب از شهید قدوسی


آیت الله شهید علی قدوسی، دادستان کل انقلاب اسلامی در 14 شهریور 1360 در پی بمب گذاری عامل نفوذی سازمان مجاهدین خلق (منافقین)، در دفتر کارش به شهادت رسید.

- آیت الله شهید علی قدوسی، دادستان کل انقلاب اسلامی در 14 شهریور 1360 در پی بمب گذاری عامل نفوذی سازمان مجاهدین خلق (منافقین)، در دفتر کارش به شهادت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ادامه نوشت: در سال 1362 و همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید قدوسی، روزنامه جمهوری اسلامی طی مصاحبه ای با آیت اللّه خامنه ای، از نحوه آشنایی ایشان با شهید و خصوصیات دادستان کل انقلاب جویا شد.

آیت الله خامنه ای در این گفت وگو فرمودند: آشنایی من با شهید قدوسی بسیار قدیمی است، اگرچه من به یاد ندارم که این آشنایی از چه زمانی آغاز شد، ما به طور خانوادگی با خانواده مرحوم علامه طباطبایی ارتباط نزدیکی داشتیم، چون مرحوم علامه با پدرم دوستی دیرینه ای از نجف داشتند، در سفرهایی که ایشان بارها به مشهد داشتند به طور خانوادگی با ما در تماس بودند و خیلی طبیعی بود که وقتی آقای قدوسی داماد خانواده علامه شدند با ایشان هم آشنایی پیدا کردیم.

اوایلی که من به قم رفتم، با شهید قدوسی به عنوان یک دوست مراوده داشتم، البته هرچه می گذشت ارتباطات دوستانه ما با ایشان قوی تر و محکم تر می شد و بعدها که ایشان مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رهبر انقلاب از شهید قدوسی

روایت رهبر انقلاب از شهید قدوسی