مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 13:302021-09-06اقتصادي

آغاز پویش ملی «به رنگ مدرسه» از امروز در سراسر کشور


رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: پویش ملی «به رنگ مدرسه» در راستای طرح تحولی آجر به آجر و با هدف ترغیب هر چه بیشتر مردم به امر مدرسه سازی در کشور از سوی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از امروز (15 شهریورماه) آغاز شده است و تا آبان ماه ادامه خواهد یافت.

- رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: پویش ملی به رنگ مدرسه در راستای طرح تحولی آجر به آجر و با هدف ترغیب هر چه بیشتر مردم به امر مدرسه سازی در کشور از سوی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از امروز (15 شهریورماه) آغاز شده است و تا آبان ماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر قفلی با بیان اینکه در پویش به رنگ مدرسه) کودکان 6 تا 12 سال اقدام به کشیدن نقاشی با موضوع مدرسه سازی می کنند، اظهارکرد: برای افزایش مشارکت مردم در امر مدرسه سازی، پویش های مختلفی از سوی جامعه خیرین مدرسه ساز با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مجامع خیرین مدرسه ساز استان ها راه اندازی و اجرا شده است.

وی ادامه داد: در پویش به رنگ مدرسه که جنبه فرهنگی دارد از کودکان درخواست می شود تا با کشیدن نقاشی با موضوع مدرسه دوست داشتنی من ، مردم و خانواده های خود را برای مدرسه سازی ترغیب کنند.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور افزود: پویش به رنگ مدرسه، سه هدف ترویج فرهنگ مدرسه سازی بین کودکان و نوجوانان و خانواده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش ملی «به رنگ مدرسه» از امروز در سراسر کشور

آغاز پویش ملی «به رنگ مدرسه» از امروز در سراسر کشور