مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-06سياسي

فرایند انتخاب شهردار بجنورد در مرحله وزارت کشور است/انتخاب مجدد شهردار صحت ندارد


هم اکنون فرایند انتخاب شهردار از مرحله شورای شهر عبور کرده و در حوزه وزارت کشور است و باید وزارت کشور نظر قطعی را در خصوص شهردار شدن و یا نشدن آقای رحمانی اعلام کند.

- سید محسن موسوی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در بجنورد با اشاره به انتخاب شهردار این شهرستان اظهار کرد: فرایند انتخاب شهردار در حال پیگیری است و این فرایند باید در آرامش و به دور از حاشیه ادامه پیدا کند.

وی گفت: هرگونه موضوع در رابطه با انتخاب مجدد شهردار و یا انتخاب شهردار توسط سازمان های دیگر رد و چنین قوانینی وجود ندارد.

عضو شورای شهر بجنورد با اشاره به موضوع نامه برگشت به کار شهردار منتخب این شهرستان افزود: شهردار بجنورد در یک فرایند شفاف انتخاب شده است و بر اساس قانون، امکان برگشت به کار وی دارد.

وی گفت: هم اکنون فرایند انتخاب شهردار از مرحله شورای شهر عبور کرده و در حوزه وزارت کشور است و باید وزارت کشور نظر قطعی را در خصوص شهردار شدن و یا نشدن آقای رحمانی اعلام کند.

موسوی افزود: نامه برگشت به کار شهردار منتخب نیز باید به وزارت کشور ارائه داده شود نه شورای شهر بجنورد.

عضو شورای شهر بجنورد تصریح کرد: انتخاب شهردار یک فرایند جمعی است نه فردی و از یک فراخوان کاملا شفاف، شهردار انتخاب شده است و نسبت به اتفاقات آینده نیز نمی توان پیش داوری یا پیش بینی های داشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند انتخاب شهردار بجنورد در مرحله وزارت کشور است/انتخاب مجدد شهردار صحت ندارد

فرایند انتخاب شهردار بجنورد در مرحله وزارت کشور است/انتخاب مجدد شهردار صحت ندارد