مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-06سياسي

اینجا لانه امن حیوانات بی سرپناه گچساران است


تنها حامی حیوانات بی سرپناه در گچساران گفت: به تنهایی و بدون هیچ حمایتی با توجه به وضعیت تورم و مشکلات معیشتی از حیوانات بی پناه حمایت می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، حیوان آزاری یکی از مباحثی است که هر از گاهی به یک سوژه داغ در جامعه و اذهان عمومی تبدیل می شود.

حیوانات بی پناه که بازیچه دست برخی از افراد بیمار و روانپریش می شوند و زخم های بسیاری را بدون زبان گویا تحمل می کنند تا جاییکه احساسات هر بیننده ای از دیدن این جراحات جریحه دار شده و غصه دار می شوند.

تمام جانداران آفریننده خداوند متعال هستند که به اذن پروردگار بر روی زمین اجازه زندگی پیدا کردند ولی بشر در برخی مواقع توان دیدن این جانداران بی گناه را در کنار خود ندارد و می خواهد روان بیمار خود را با صدمه زدن به حیوانات بی گناه و بی پناه تسکین دهد.

در گچساران مدتی است که حضور سگ های بی پناه در برخی از محلات باعث رعب و وحشت شهروندان شده است.

حیوانات بی پناهی که در نگاهی گذار وحشتناک یا درنده به نظر می رسند ولی با کمی تامل متوجه می شوید قصد آسیب به هیچ کس را ندارند و تنها به دنبال غذایی برای زنده ماندن هستند.

با کمی جستجو متوجه شدیم خانمی در گچساران مدت هاست به تنهایی و بدون هیچ کمکی حامی حیوانات بی پناه شده و یک تنه زخم های این جانداران بی زبان را التیام می بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا لانه امن حیوانات بی سرپناه گچساران است

اینجا لانه امن حیوانات بی سرپناه گچساران است