مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 12:402021-09-06اقتصادي

روند کاهشی قیمت سیمان در استان بوشهر/ تولید افزایش می یابد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افزایش تولید سیمان در استان خبر داد و گفت: قیمت سیمان در استان بوشهر روند کاهشی دارد.

- ، سید حسین حسینی بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار داشت: گام های مهمی در راستای افزایش تولید، توسعه صادرات و بهبود وضعیت تجارت در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی توسعه شاخص های سرمایه گذاری صنعتی در استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: طی سال جاری صدور جواز تأسیس واحد صنعتی 37 درصد و سرمایه گذاری پیش بینی شده در این طرح ها 98 درصد افزایش داشته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از روند نزولی قیمت سیمان در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: شرایط سیمان در بورس تغییر یافته و شاهد سیر نزولی قیمت سیمان هستیم.

وی اضافه کرد: در مردادماه سال جاری در استان بوشهر چهار میلیون و 500 هزار تن سیمان تولید شده که نسبت به سال قبل کاهش دارد و امید می رود در شهریورماه این روند بهبود یابد.

حسینی از رصد و پایش کالاها از زمان تولید تا زمان توزیع و فروش خبر داد و افزود: برنامه هایی از سوی وزیر صمت تدوین شده که در بازار کالا و اجناس اثرگذار است.

315 هزار نفر واکسینه شده اند رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: روند کاهشی ورود بیمار به بیمارستان های استان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی قیمت سیمان در استان بوشهر/ تولید افزایش می یابد

روند کاهشی قیمت سیمان در استان بوشهر/ تولید افزایش می یابد