مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 11:402021-09-06سياسي

مهدی هاشمی چند روز به مرخصی رفته؟


اگر یک زندانی عادی در حبس بود و به دلیل پایان دوران مرخصی اش به زندان مراجعه نمی کرد برخورد ها با او هم به همین منوال بود؟ تبعیض بین افراد پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در اذهان و افکار عمومی سؤالی وجود دارد که قوه قضاییه و سازمان زندان ها باید به آن پاسخ دهند که مهدی هاشمی تاکنون چند روز از دوران حبس خود را سپری کرده و چند روز مرخصی بوده است.

حسن همتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر اعطای مرخصی ویژه به مهدی هاشمی از زندان اوین اظهار داشت: همه انسان ها در برابر قانون برابر هستند و هر کسی مسئولیتش سنگین تر و بالاتر باشد اگر جرمی مرتکب شود باید مجازات آن هم سنگین تر باشد.

وی افزود: امروز می شنویم برخی افراد که پیش تر مناصبی را در کشور داشتند و هم اکنون به دلیل ارتکاب برخی جرائم دوران حبس خود را در زندان سپری می کنند از مرخصی های خاص استفاده می کنند، اما متأسفانه زندانیانی که به جایی وصل نبوده و پارتی خاصی ندارند و سابقه مدیریتی ویژه ای هم ندارند، همچنان در زندان به سر برده و از امکان استفاده از امتیاز های خاص محرومند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی هاشمی چند روز به مرخصی رفته؟

مهدی هاشمی چند روز به مرخصی رفته؟