مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-06اقتصادي

5 هزار میلیارد ریال کالا به چرخه تولید بازگشت


مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با اشاره به افزایش بیش از دو برابری تعین تکلیف پرونده کالاهای متروکه، گفت:سازمان، حدود 5 هزار میلیارد ریال کالا را از طریق اعاده به چرخه تولید بازگردانده است.

- به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمدعلی افتخاری افزود: به منظور ایجاد جهش مطلوب در تولید و رفع نیازهای داخلی، این سازمان طی 5 ماهه نخست سال جاری توانسته حدود 5 هزار میلیارد ریال کالا را از طریق اعاده به چرخه تولید بازگرداند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرعامل این سازمان در خصوص آمار عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی طی 5 ماهه ابتدایی سال جاری گفت: به رغم وجود مشکلات زیرساختی و کمبود نیروی انسانی، با تلاش جهادی نیروهای سازمان برای تحقق بخشیدن به برنامه های پیش بینی شده موجب شد طی دوره یاد شده مجموع فروش سازمان اموال تملیکی با رشد 55 درصدی همراه شود.

معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر حمایت همه جانبه سازمان از تولیدکنندگان اظهار کرد: کالاهایی که به جهت حمایت از تولید داخلی کاربرد دارند به هیچ عنوان در مزایده مطرح نخواهد شد و صاحبان کالا و کارخانه ها در صورتی که تقاضا کنند با دریافت تاییدیه از گمرک به خود آن ها واگذار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار میلیارد ریال کالا به چرخه تولید بازگشت

5 هزار میلیارد ریال کالا به چرخه تولید بازگشت