مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-06ورزشي

ذوب آهن نیاز به خانه تکانی داشت / با تمام توان می جنگم


ما تیمی هستیم که تغییرات گسترده ای داشته ایم اما نیاز بود یک خانه تکانی اساسی انجام بشود 13 بازیکن جدید جذب کرده ایم که نیاز به هماهنگی دارند.

- ، مهدی تارتار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه ما توانستیم بازیکنان خوب لیگ یک را جذب کنیم تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با انگیزه و بازیکنان با تجربه و بادانش است.

وی افزود: برای موفقیت ذوب آهن شبانه روز تلاش می کنیم.

امیدواریم که ذوب آهن به روزهای خوب خود بازگردد زیرا ذوب آهن یک تیم ریشه دار و پر افتخار است تیمی که شخصیت دارد هواداران و پیشکسوتان باید کمی صبور باشند.

برخی بازیکنان مدنظر به تیم های صنعتی رفتند سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ضمن تقدیر از کمیته نقل و انتقالات باشگاه ادامه داد: شاید از نظر بودجه دچار کمبود باشیم اما ذوب آهن دارای زیرساخت ها و نرم افزار و نیروی انسانی خوب و کامل است، من از جذب بازیکنان راضی هستم هرچند در برخی پست ها به دلیل کمبود بودجه نتوانستیم بازیکنان مد نظر را جذب کنیم و آنها به باشگاههای صنعتی با بودجه های بالا رفتند اما در کل از جذب بازیکنان راضی هستم.

وی ادامه داد: من و تیم همراهم هر جا رفتیم ثبات داشته است، ما تیمی هستیم که تغییرات گسترده ای داشته ایم اما نیاز بود یک خانه تکانی اساسی انجام شود 13 بازیکن جدید جذب کرده ایم که نیاز به هماهنگی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن نیاز به خانه تکانی داشت / با تمام توان می جنگم

ذوب آهن نیاز به خانه تکانی داشت / با تمام توان می جنگم