مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-06سياسي

سیستم بهداشت و درمان جزیره خارگ متحول شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جعمه بوشهر گفت: باید در سیستم بهداشت و درمان جزیره خارگ تحول جدی صورت گیرد تا مردم و کارکنان شاغل در جزیره خارگ به غیر از درد بیماری مشکلات دیگری را متحمل نشوند.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جعمه بوشهر گفت: باید در سیستم بهداشت و درمان جزیره خارگ تحول جدی صورت گیرد تا مردم و کارکنان شاغل در جزیره خارگ به غیر از درد بیماری مشکلات دیگری را متحمل نشوند.

آیت الله صفایی بوشهری در چهارمین جلسه قرارگاه مرکزی سیدالشهداء(علیه السلام) در حمایت از بیماران کرونایی در حمایت از بیماران کرونایی اظهار کرد: باید در سیستم بهداشت و درمان جزیره خارگ تحول جدی صورت گیرد به طوری که مردم عزیز این جزیره و کارکنان شاغل در جزیره خارگ به غیر از درد بیماری مشکلات دیگری را متحمل نشوند.

وی ادامه داد: قرارگاه مرکزی سید الشهداء (علیه السلام) به دستور و ابتکار آیت الله صفایی بوشهری جهت حمایت از کنترل و درمان بیماری کرونا در استان بوشهر در ابتدای ماه محرم تشکیل گردیده است که منشا خدمات فراوانی در عرصه های مختلف درمانی و واکسیناسیون استان بوشهر شده است.

این جلسه به صورت ارتباط تصویری و با موضوع تحول در عرصه بهداشت و درمان جزیره خارگ و با حضور حجت الاسلام کمالی امام جمعه محترم خارگ، جناب آقای اسدروز مدیر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم بهداشت و درمان جزیره خارگ متحول شود

سیستم بهداشت و درمان جزیره خارگ متحول شود