مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-06اجتماعي

رویکرد جهاددانشگاهی در حوزه اشتغال، اتصال به اقتصاد دانش بنیان است


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان یکی از مهمترین چالش های جامعه کنونی را اشتغال عنوان کرد و گفت: این چالش جدی با اتصال به اقتصاد دانش بنیان حل خواهد شد.

- ایسنا/سمنان رییس جهاددانشگاهی استان سمنان یکی از مهمترین چالش های جامعه کنونی را اشتغال عنوان کرد و گفت: این چالش جدی با اتصال به اقتصاد دانش بنیان حل خواهد شد.

حسن رهایی در مراسم افتتاح این مرکز نوآوری و شکوفایی که با حضور رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد گفت: در این راستا با توجه به حجم فارغ التحصیلان دانشگاهی، جهاد دانشگاهی با رویکرد اتصال به اقتصاد دانش بنیان نقش بی بدیلی در حوزه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی داشته است.

وی گفت: با همین رویکرد، مرکز نوآوری و شتابدهی(منش) جهاددانشگاهی استان سمنان و با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان افتتاح شد.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: مرکز نوآوری و شتابدهی(منش) جهاددانشگاهی استان سمنان با همکاری سازمان توسعه فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در مساحتی بالغ بر 750 متر مربع در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جهاددانشگاهی در حوزه اشتغال، اتصال به اقتصاد دانش بنیان است

رویکرد جهاددانشگاهی در حوزه اشتغال، اتصال به اقتصاد دانش بنیان است