مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-06بين الملل

شورش صدها سرباز اسراییلی علیه فرماندهی ارتش در شبکه های اجتماعی


شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که صدها تن از سربازان اسراییلی از طریق شبکه های اجتماعی علیه رهبری ارتش شورش کردند و خواهان تغییر دستورات تیراندازی در مقابله با فلسطینی ها شدند.

- شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که صدها تن از سربازان اسراییلی از طریق شبکه های اجتماعی علیه رهبری ارتش شورش کردند و خواهان تغییر دستورات تیراندازی در مقابله با فلسطینی ها شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه اسراییلی کان در گزارشی که روعی شارون، خبرنگار نظامی و گیلی کوهن، خبرنگار سیاسی آن را تهیه کردند، اعلام کرد، صدها سرباز اسراییلی از طریق اینستاگرام و تیک تاک شورشی را علیه فرماندهی ارتش به دلیل کشته شدن یکی از تک تیراندازهای اسراییلی به دست جوان فلسطینی در مرز نوار غزه به راه انداختند.

این شبکه مدعی شد که جوان فلسطینی که دو هفته پیش این سرباز اسراییلی را از پای درآورد عضو حماس است.

این شبکه اعلام کرد: سربازان اسراییلی از دوشنبه شکایت هایی را در اینستاگرام علیه فرماندهی ارتش ارائه کردند و خواهان تغییر دستورات تیراندازی در مقابله با فلسطینی ها شدند.

این کمپین به این ادعا بیشتر دامن می زند که یگان نظامی که این تک تیرانداز عضو آن بوده از فرماندهان نظامی خواسته بود اجازه تیراندازی به او بدهند اما به او اجازه نداده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورش صدها سرباز اسراییلی علیه فرماندهی ارتش در شبکه های اجتماعی

شورش صدها سرباز اسراییلی علیه فرماندهی ارتش در شبکه های اجتماعی