مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-06فرهنگي

درگذشت یک مروج کتابخوانی خراسانی بر اثر کرونا


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از درگذشت الهه خیرآبادی، مروج کتاب و کتابخوانی اهل خراسان رضوی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا خبر داد.

- افشین تحفه گر در گفت وگو با ایسنا با اعلام درگذشت این مروج کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: خانم الهه خیرآبادی معلم و مدیر مدرسه و از فعالان حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی و مسئول باشگاه کتابخوانی شهر زبرخان شهرستان نیشابور بود که متأسفانه روز گذشته، 14 شهریور ماه، به دلیل ابتلا به بیماری کرونا فوت کرد.

مراسم تشییع و خاکسپاری وی صبح امروز، 15 شهریور ماه در زادگاهش برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت های وی در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه از جمله تشکیل اتاق قصه گویی برای دانش آموزان، ادامه داد: در چند سال اخیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با محوریت کودک و نوجوان متمرکز بوده است.

خوشبختانه استان خراسان رضوی در این زمینه بسیار خوب عمل کرده و رشد قابل توجهی داشته و هر ساله جزء برگزیدگان جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور بوده است.

در سال 1399 نیز هفتمین دوره این جشنواره آغاز و اختتامیه آن در بهار سال 1400 به صورت مجازی برگزار شد که خانم الهه خیرآبادی در این جشنواره به عنوان یکی از مروجین کتاب استان خراسان رضوی برگزیده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت یک مروج کتابخوانی خراسانی بر اثر کرونا

درگذشت یک مروج کتابخوانی خراسانی بر اثر کرونا