مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-06سياسي

برپایی 7300 روضه خانگی با حضور مبلغان سازمان اوقاف


مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف از برپایی 7 هزار و 300 روضه خانگی با حضور مبلغان این سازمان خبر داد و گفت: طرح «هر خانه یک هیئت» از یکم تا دوازدهم ماه محرم اجرایی شده البته اعزام مبلغ در دهه پایانی ماه صفر هم با قوت بیشتری در دستور کار قرار دارد.

- مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف از برپایی 7 هزار و 300 روضه خانگی با حضور مبلغان این سازمان خبر داد و گفت: طرح هر خانه یک هیئت از یکم تا دوازدهم ماه محرم اجرایی شده البته اعزام مبلغ در دهه پایانی ماه صفر هم با قوت بیشتری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام هادی شفیع زاده مدیرکل اعزام مبلغ این سازمان با اشاره به فعالیت این اداره کل زیر نظر معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، اظهار کرد: طی دوران شیوع کرونا و در هفت مناسبت مذهبی مهم، شاهد اعزام مبلغ توسط اداره کل اعزام مبلغ بودیم، به طوریکه در هیچ کدام از مناسبت های تبلیغی نبوده که اعزام مبلغ صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع بیماری، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: کانال ها و صفحات اختصاصی مراکز افق و بقاع متبرکه از قبل فعالیت می کردند و مخاطبانی داشتند که اقدامات تبلیغی هم با بهره گیری از همین پتان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 7300 روضه خانگی با حضور مبلغان سازمان اوقاف

برپایی 7300 روضه خانگی با حضور مبلغان سازمان اوقاف