مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-06سياسي

از تمکین به نظر کمیته انطباق تا نامگذاری 33 معبر شهری


اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم در نشست امروز خود علاوه بر تمکین به نظر کمیته انطباق درباره ارائه تسهیلات درمانی به رانندگان حمل و نقل عمومی، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در این نشست که در ساختمان شهید باکری شورای اسلامی شهر برگزار شد، رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر با اشاره به مصوبه اخیر این شورا در ارائه تسهیلات درمانی درمانگاه سیدالشهداء (ع) شهرداری به رانندگان حمل و نقل عمومی و رایگان تأکید دارد و چنانچه در حال حاضر بحث تخفیف مطرح می شود، باید اصلاح مصوبه را در دستور کار قرار داد.

همچنین رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر نیز در این باره اذعان کرد: این مصوبه می تواند با تبصره ای برای مدیریت شهرداری در درآمدها و هزینه ها تکمیل شود تا عملا بار مالی جدیدی برای شهرداری نداشته باشد.

روح الله امراللهی اضافه کرد: قطعا دغدغه ای بابت لزوم افزایش پرسنل درمانگاه سیدالشهداء (ع) با اجرای این مصوبه وجود نخواهد داشت، ضمن آن که توجه به ارائه برخی تخفیف ها به جای خدمات رایگان هم می تواند در دستور کار قرار گیرد.

و اما معاون اقتصادی و مالی شهرداری قم نیز درباره این مصوبه اذعان کرد: همه صحبت های مطرح شده درباره این مصوبه، در یک نکته مشترک اند و آن نکته، این است که این اقدام نباید بار مالی اضافی برای شهرداری داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تمکین به نظر کمیته انطباق تا نامگذاری 33 معبر شهری

از تمکین به نظر کمیته انطباق تا نامگذاری 33 معبر شهری