مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-06سياسي

شرایط اعزام 30 هزار زائر اربعین


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به موافقت دولت عراق برای اعزام 30 هزار زائر ایرانی به مراسم اربعین امسال گفت: تمامی 30 هزار نفر اعزامی از طریق مرز هوایی به عراق خواهند رسید و تمامی مرزهای زمینی بسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران درباره شرایط پیاده روی اربعین امسال اظهار کرد: موضوع برگزاری اربعین با توجه به روند بیماری کرونا در دستور کار مسئولین ایران و عراق قرار گرفت.

وزارت بهداشت هر دو کشور باید اعلام نظر می کردند و در کمیته امنیتی اجتماعی و ستاد اربعین با حضور مسئولین وزارت بهداشت بررسی شد و از سمت ایران پیشنهاد شد کسانی که دو دز واکسن دریافت کرده اند و فاقد بیماری زمینه ای هستند در صورت موافقت عراق، امسال در مراسم اربعین شرکت کنند.

وی ادامه داد: ابتدا وزارت کشور عراق با حضور مسئولین سفارت ایران جلسه گذاشتند و قرار شد نظر نهایی خود را اعلام کنند و تا روز گذشته بر اساس اعلام سفارت ما در عراق دولت عراق موافقت کرده که حداکثر 30 هزار نفر در مراسم اربعین شرکت کنند و شرط این است که از 72 ساعت قبل از سفر، زائران تست pcr داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اعزام 30 هزار زائر اربعین

شرایط اعزام 30 هزار زائر اربعین