مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-06سياسي

اهدا 5 هزار بسته معیشتی و تحصیلی به نیازمندان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در قالب رزمایش مواسات و همدلی و طرح شمیم حسینی بیش از پنج هزار بسته معیشتی و تحصیلی در بین نیازمندان استان اردبیل توزیع می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در قالب رزمایش مواسات و همدلی و طرح شمیم حسینی بیش از پنج هزار بسته معیشتی و تحصیلی در بین نیازمندان استان اردبیل توزیع می شود.

حجت الاسلام مهدی ستوده روز دوشنبه 15 شهریورماه در نشست با مسئولان اوقاف و امور خیریه، امامزاده ها و بقاع متبرکه در اردبیل اظهار کرد: در قالب این رزمایش با عنوان شمیم حسینی سعی داریم تا با کمک گرفتن از خیرین و گروه های معنوی، مذهبی و فرهنگی در ماه محرم و صفر به یاری نیازمندان و خانواده ها بشتابیم تا آنها بتوانند بخشی از نیاز خود را تأمین کنند.

وی تصریح کرد: در کنار توزیع چهار هزار بسته معیشتی، در آستانه سال تحصیلی جدید یک هزار بسته تحصیلی و آموزشی نیز بین دانش آموزان خانواده های بی بضاعت توزیع خواهد شد که اداره کل اوقاف و امور خیریه تصمیم گرفته تا در اجرای این طرح یاریگر گروه های جهادی باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: توزیع این بسته های غذایی، تحصیلی و بهداشتی در ایام کرونا مساعدتی جدی برای گروه های مختلف جامعه است که بر اثر شیوع کرونا و یا تنگناهای اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا 5 هزار بسته معیشتی و تحصیلی به نیازمندان

اهدا 5 هزار بسته معیشتی و تحصیلی به نیازمندان